Dziewiętnaście tysięcy pojazdów na polskim rynku zostało określonych jako zagrożone ryzykiem samozapłonu. Do samozapłonu może dojść w czasie jazdy na wskutek wadliwego działania modułu EGR, w który wyposażone zostały modele z silnikiem Diesla. Płonące BMW to Diesle z lat 2010 - 2017, dlatego też właściciele takich pojazdów otrzymali stosowne informacje i ostrzeżenia. Ostrzeżenia te pozwolą zabezpieczyć przed ryzykiem wypadku na wskutek użytkowania pojazdu, który zagrożony jest ryzykiem samozapłonu. Producent zapewnia, że ryzyko związane z samozapłonem nie stanowi dużego problemu, z płonące BMW nie są żadnym zagrożeniem dla zdrowia i życia.
Przeczytać warto:
Konwencja ADR
Konwencja ADR to międzynarodowa konwencja, określająca zasady bezpiecznego transportu towarów niebezpiecznych, przewożonych drogą lądową. Ten zbiór przepisów pozwala na prawidłowe zabezpieczenie, oznaczenie i przewóz różnych ładunków o charakterze niebezpiecznym, czyli zagrażającym ludziom, zwierzęto...
Handel samochodami na najwyższym poziomie
Car For Friend jest firmą, której głównym zadaniem jest handel samochodami. Każda osoba decydująca się na zakup samochodu musi stanąć przed wieloma dylematami. Jednym z nich jest decyzja czy samochód ma pochodzić z rynku wtórnego, czy z salonu. W przypadku zdecydowania się na kupno samochodu używanego tow...
Akcja serwisowa dla pojazdów BMW
Płonące BMW to najczęściej wina niesprawnego modułu EGR, podlegającego wymianie, w tym celu, została uruchomiona światowa akcja serwisowa, zmierzająca do zastąpienia wszystkich wadliwych podzespołów. Nieszczelny układ cyrkulacji spalin i wydostający się z niego glikol może odpowiadać za zapłon silnika...
I jedziemy ciężarówką
Każda nauka jest ważna. Przecież dzięki temu posiadamy nowe kompetencje oraz uczymy się nowych, przydatnych rzeczy, które na pewno nam się przydadzą w życiu. W takim razie może warto postawić na coś takiego jak prawo jazdy kategoria c, Kraków. Dzięki temu będziemy mogli w końcu prowadzić ciężarówki...
Wymiana modułu EGR stwarzającego ryzyko
Płonące BMW z powodu wady fabrycznej to niezwykle rzadki widok, jednak wybrane modele z silnikiem wysokoprężnym, z lat 2010-2017 są szczególnie narażone na takie problemy. Wszystko przez niesprawny moduł EGR, który docelowo ma odpowiadać za recyrkulację spalin, z powodu jego prawdopodobnej nieszczelności, p...